טיפים לעיצוב חנויות

הנראות של החנות חשובה לכם, אתם רוצים שכל הלקוחות יתרשמו, יישארו וייהנו מהעיצובים המודרניים ששילבתם. עיצוב חנות הוא אחד מהתהליכים החשובים ביותר בתהליך הראשוני של העסק ואחד מבין הפרמטרים החשובים להצלחתו. הרבה לקוחות אומרים שהיכולת של העסק לצמוח ולשגשג, עומדת ביחס ישיר בין כמות הלקוחות שנכנסים לחנות בגלל העיצוב ולא רק בגלל הקולקציה שלכם. קיימים חנויות רבות שצריכות עיצוב שונה ותואם לקונספט. אם מדובר בחנות בגדים או בחנות תכשיטים, צריך להתאים את העיצוב הרלוונטי. בחנות תכשיטים, צריך עיצוב עדין ונוצץ. לא משהו מבולגן ורעשני, אלא יותר קלאסי, עם גוונים זהובים וקרמיקה לבנה. הכל ביחס לסוג החנות. אבל חשוב שתזכרו, שלא משנה איזו חנות יש לכם, אתם צריכים לדעת לעצב אותה בצורה שמתאימה לאופי הלקוחות שלכם, לאופי של המוצר שלכם ולהתאים עיצוב הולם ואיכותי.

תחשבו שיווק ופרסום

בעלי עסק רבים נוטים לרוב להתעסק בכל הבירוקרטיה של העסק ולא בנראות. יש להם הרבה על הראש ואם יצא לכם לשוחח איתם, אתם בטח תבינו שמדובר באנשים לחוצים, ממהרים כל הזמן ומנסים לעמוד בכל המטלות שהעסק מפתח להם עם השנים. בשביל להיות בעל עסק מוצלח עם עסק משגשג לא פחות, צריך להתחיל לחשוב בצורה שיווקית ופרסומית. הכוונה היא לרוב מבחינת עיצוב החנות. כאיש שיווק, אתה חושב איך להכניס את הלקוח לחנות, גורם לו להישאר, להסתובב בין כל הקולקציה, לפנות אליו, לשווק לו את המוצר כשבסופו של דבר, הוא ירכוש אותו. אם הצלחת להכניס את הלקוח לחנות בזכות העיצוב שלך, כבר עשית עבודה נכונה כאיש שיווק. אבל מטלת השיווק לא מסתיימת רק בעיצוב החנות אלא גם, בשיווק חיצוני. אחד האלמנטים החשובים שלקוחות מבחינים בהם רגע לפני שהם נכנסים לחנות, הוא החזית. האם אתם ממוקמים במקום סטרילי ונקי, הבנייה שלכם חדשה או ישנה? כל זאת אתם צריכים לבדוק לפני שאתם שוכרים את החנות. כאיש שיווק אתם צריכים לחשוב על כל האפשרויות שיכניסו את הלקוחות לחנות.

סחורה זולה או סחורה יקרה?

שאלה השאלות של כל הלקוחות שלנו היא: "האם יש לי מספיק תקציב בשביל לרכוש את המוצרים של החנות הזו?" עיצוב חנות יכול לשרת את המחיר של המוצרים שלכם. אם למשל אתם מוכרים מוצרים יקרים, העיצוב צריך להיות יוקרתי. אם אתם מוכרים מוצרים יחסית זולים, העיצוב צריך להיות פחות מפואר ואלגנטי. אל תתפרעו בהוצאת כספים, תחשבו הגיוני ונכון גם כלכלית ועם עיצובית שיווקית.

המוצר הפופולרי 

הרבה בעלי חנויות מחפשים את הפריט שיגרום ללקוחות שלהם להגיע, לרכוש אותו ובמקביל לרכוש מוצרים אחרים. לדוגמה: מותגים. אבל זה לא העיקר. אתם צריכים לחשוב על הבעיה שהחנות שלכם פותרת, אם למשל, אתם יודעים שאין חנויות מותגים בסביבתם וזה הפתרון האידאלי, תפתחו חנות מותגים. אין טעם לפתוח חנות בלי שום כוונה ייעודית מראש. 

השקעה בעיצוב חנויות היא החלק החשוב ביותר להצלחת העסק. עיצוב חנות מכניס לקוחות, מגדיל את הפדיון ומעלה לכם את השכר החודשי. אבל, שימו לב לפרמטר השיווקי, תבדקו שהלקוחות מבינים את האופי של החנות (יקר או זול) והכי חשוב, האם הם מרגישים מספיק בנוח להסתובב, להתרשם ובסופו של דבר לרכוש? זה כל מה שחשוב. תדאגו לעיצוב חנות רלוונטי ותקפידו להתאים אותו כל הזמן, ללקוחות ולקולקציה. 

אודותינו

לפעמים כל מה שצריך לשים לב אליו הוא הפרט הקטן שיוצר שינוי גדול. כשמדברים על עיצוב, המפתח הוא בפרטים, קטנים כגדולים הם אלו שיישרו אווירה, יכניסו פן עיצובי ושיקי ויהפכו כל חלל לעולם ומלאו. אנחנו החלטנו להביא לכם את הבשורה בעולם העיצוב והאדריכלות, אחרי ניסיון וידע שצברנו במשך שנים רבות. אנו שמחים לשתף אתכם בפרויקט הזה. פרויקט קמן למען כולם.

פרטיי יצירת קשר

רוצים לפרסם מאמר איכותי ורלוונטי

לעיצוב הבית פנים וחוץ ? 

ליצירת קשר  - לחצו כאן