עיצוב מחדש של חניות ועסקים תוך דגש על מיתוג מחדש של בית העסק

עיצוב ומיתוג מחדש של בית העסק הם שני מהלכים נכונים ואף גאוניים אשר משנים את פני העסק, את תפיסתו וחשיבותו בקרב הצרכנים, אולם חשוב לציין שישנן הבדלים מהותיים בין עיצוב מחדש לבין מיתוג מחדש.

כאשר עיצוב מחדש מתבקש ברגע בו בעל העסק מעוניין לרענן את העיצוב הקיים בו או של מוצר כלשהו אותו הוא משווק אף על פי שהמיתוג מצליח להעביר את המסר בצורה ברורה, יעילה ואידיאלית לקהל הצרכנים
לעומת זאת מיתוג מחדש של בית עסק הוא תהליך מורכב וארוך שיש להשקיע בו מחשבה מעמיקה על מנת להוביל לשנוי משמעותי וניכר בזהותו של העסק, החברה, המוצר ואף להוביל לאסטרטגיית שיווקית ממוקדת ומכוונת בעלת מסר אחיד ונבדל מן המתחרים האחרים בתחום.

מהו מיתוג מחדש ובאילו מקרים ישנו צורך במיתוג מחדש של העסק ?

מיתוג הוא ערוץ פרסומי ושיווקי של עסק, חברה, שירות ו/או מוצר איכותי, אשר למעשה נועד ליצור אצל הצרכן/הלקוח תפיסה וחשיבה חיובית כלפי המוצר ו/או השירות, אשר יבדיל אותו מיתר המוצרים של המתחרים השונים ויגרום ללקוח לרצות אותו על פני האחרים.
תהליך של מיתוג מחדש הוא תהליך מורכב, ארוך ומתסכל אשר מטרתו ליצור מיצוב אחר ושונה של העסק, בנייה של תדמית חדשה לעסק, למוצר, לחברה ו/או לשירות , פנייה לקהל צרכנים אחרים וחדשים, כך שאם אין כל צורך בכך עדיף שלהימנע ממנו, אך אם בכל זאת החלטתם לערוך מיתוג מחדש
של העסק, חשוב לעשות זאת בצורה שקולה ומחושבת וסיוע של חברות המתמחות במיתוג מחדש לעסק, על מנת להוביל לתוצאה אופטימלית ואיכותית ביותר, אשר תוביל למימוש פוטנציאל העסק ולמקסום ההכנסות.

מיתוג מחדש מתבקש במקרים כגון:  העסק עבר משבר כלשהו, שינוי בעלות (מיזוג ו/או התפצלות של בעלים), רושם שלילי על המלווה את השם הקיים, התרחבות החברה לכיוונים שונים ואחרים, ריענון וחידוש המותג הקיים (למרות שאין כל מהות שלילית במותג הנוכחי) ועוד מקרים וסיבות כאלה ואחרות.

כיצד מתבצע תהליך מיתוג מחדש ?

תהליך המיתוג מתבצע במספר שלבים עיקריים, כאשר השלב הראשון הוא שלב המחקר, אשר במהלכו עומדים על יתרונותיו ועל חסרונותיו של המוצר, בודקים מי הוא קהל היעד הפוטנציאלי, בוחנים את המוצרים של החברות המתחרות.

בשלב השני בונים אסטרטגיה שיווקית בהתאם לנתונים ולמסקנות שהוצגו ממחקר השוק ועל פיהם בונים את המותג החדש, אשר לאחריו תיבנה זהות המותג והקונספט העיצובי והטמעתו של המותג באמצעות קמפיין פרסומי, והדרכים לקידום, שיווק והפצת המוצר.


 

 








אודותינו

לפעמים כל מה שצריך לשים לב אליו הוא הפרט הקטן שיוצר שינוי גדול. כשמדברים על עיצוב, המפתח הוא בפרטים, קטנים כגדולים הם אלו שיישרו אווירה, יכניסו פן עיצובי ושיקי ויהפכו כל חלל לעולם ומלאו. אנחנו החלטנו להביא לכם את הבשורה בעולם העיצוב והאדריכלות, אחרי ניסיון וידע שצברנו במשך שנים רבות. אנו שמחים לשתף אתכם בפרויקט הזה. פרויקט קמן למען כולם.

פרטיי יצירת קשר

רוצים לפרסם מאמר איכותי ורלוונטי

לעיצוב הבית פנים וחוץ ? 

ליצירת קשר  - לחצו כאן