5 טיפים לעיצוב המשרד

כל בעל עסק, בין אם מדובר בעסק בהיקף נרחב ובין אם מדובר על עסק זעיר יודע שנראות המשרד מעידה רבות על נותן השירות.

יתרה מכך, משרד המעוצב בצורה המקצועית יוצר ללא ספק אווירה חיובית, נעימה ונוחה הן לעובדים במסגרת המשרד והן ללקוחות הבאים ליהנות משירותי המשרד.

ישנם בעלי עסקים אשר בוחרים לעצב את המשרד באופן עצמאי, אך מנגד, ישנם רבים בעלי העסקים הבוחרים להיעזר באנשי המקצוע הנכונים והמתאימים
לעיצוב המשרד, אשר ברשותם הידע והניסיון הרב בתחום העיצוב והם אלו שיובילו למראה משרד מרשים ויוקרתי ואף יצרו סביבה נינוחה, נעימה ומזמינה.


5 טיפים איך כדאי לעצב את המשרד שלכם ?



בזמן עיצוב המשרד יש להביא בחשבון כי כל עסק וכל חברה שונים ונבדלים האחד מהשנייה הן בשירותים הניתנים במסגרתה והן במוצרים אותם היא מציעה.


זה יבוא לידי ביוטי בזמן תכנון ועיצוב המשרד, שכן לכל עסק וחברה הסגנון והעיצוב המתאים והנכון בעבורה.


בזמן עיצוב המשרד יש להתייחס למספר פרמטרים חשובים ועיקריים אשר להם השפעה רבה על אופי העסק ועל ההתנהלות בו :

צבעי הקירות – לצבע הקירות חשיבות והשפעה רבה על המקום, שכן את הצבעים יש לבחור תוך התייחסות לממדי החלל, למעשה, אם החלל הוא קטן אנו נשתמש בצבעים בהירים ככל שניתן על מנת ליצור תחושה והרגשה של מרחב, בנוסף, צביעת קירות המשרד בצבעים בהירים תורמים רבות על ההרגשה ועל האווירה במקום.


תאורה – בזמן בחירת תאורה למשרד יש להביא בחשבון מספר שיקולים כאשר השיקול הראשון בא לידי ביטוי בבחירת תאורה מעוצבת ויוקרתית, מה שיתרום רבות על מראה המשרד ועל הרושם שיוצר במקום..
מצד שני, לתאורה במשרד השפעה רבה על העובדים ועל מהלך העבודה שלהם, על כן, בזמן עיצוב משרד יש לבחור  בתאורה איכותית ומתאימה שתאפשר לעובדים להתנהל במקום באופן הנעים, הנוח והבריא ביותר.


ריצוף – בזמן עיצוב משרד יש להתאים את סוג הריצוף לאופי העסק ו/או החברה ולכמות האנשים הפוקדים את המקום במהלך היום ותוך התייחסות לסגנון ועיצובי במשרד.
על הריצוף להיות איכותי ויעיל, כאשר הדבר בא לידי ביטוי מבחינה בטיחותית ומבחינת התחזוקה השוטפת שלו.


ריהוט – גם לריהוט שישרת וישמש את העובדים במקום  חשיבות רבה, שכן, יש לבחור בפריטי ריהוט שיאפשרו הגנה ושמירה על בריאותם של העובדים במקום ולאפשר להם לבצע את עבודתם השוטפת בצורה הנוחה והאיכותית ביותר, בין הריהוט ניתן למצוא כיסאות ארגונומיים, שולחן עבודה ועוד.
בנוסף לכך, בזמן עצוב משרד יש להקצות מקומות אחסון מתאימים והולמים בהם ניתן לאחסן ולשמר את הציוד המשרדי בצורה הנוחה והטובה ביותר.  למטרה זו ניתן להשתמש בין היתר
מדפים לחנויות, בשידות , בארונות אחסון וכיוב'.


מטבחון – פינה שכזו תשרת הן העובדים במקום והן את הלקוחות הבאים אליו ויאפשר להם ליהנות משתייה חמה/קרה במהלך העבודה ובזמן ההמתנה.

  • עיצוב המשרד - קמן עיצוב וסטייילנג לבית

אודותינו

לפעמים כל מה שצריך לשים לב אליו הוא הפרט הקטן שיוצר שינוי גדול. כשמדברים על עיצוב, המפתח הוא בפרטים, קטנים כגדולים הם אלו שיישרו אווירה, יכניסו פן עיצובי ושיקי ויהפכו כל חלל לעולם ומלאו. אנחנו החלטנו להביא לכם את הבשורה בעולם העיצוב והאדריכלות, אחרי ניסיון וידע שצברנו במשך שנים רבות. אנו שמחים לשתף אתכם בפרויקט הזה. פרויקט קמן למען כולם.

פרטיי יצירת קשר

רוצים לפרסם מאמר איכותי ורלוונטי

לעיצוב הבית פנים וחוץ ? 

ליצירת קשר  - לחצו כאן